Vitaste väggfärgen!

06.08.13
 
Då jag har planer att måla om sovrummet (så fort jag får ett OK från hyresvärden) så ska det bli vitt! Har många gånger målat med vitt men aldrig blivit helt hundra nöjd med resultatet, alltid har det lutat mot gult eller rött vilket jag inte gillar! Har hört att man ska gå mot en ljusgrå-vit färg för att att få "bästa" effekt. Men jag vill verkligen ha kritvit och nu verkar jag ha hittat det!! Alcro tog tidigare fram en kritvit färg, den låter verkligen perfekt. Gäller bara att jag hittar en affär så jag kan se den på något annat än en dataskärm! Det är inte det lättaste när man flyttat till en ny stad och inte hittar någonstans! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback

Hem

Lever lyckligt mitt i Sörmland med sambo, katt och kamera på 58 kvm. Drömmer stort och tänker allt för mycket. Har en enorm kärlek till all sort inredning, pyssel och fotografering som går att tänka sig. Som tur går det hand i hand och vad passar då bättre än att sätta ihop allt i en blogg?

Kategorier

Arkiverat

Hemsida

Pinterest

Instagram