Jul 58 kvadratmeter

20.12.13
 
Snart är julen över och har inte lagt ut några julbilder alls.. skäms! Jag har varit väldigt snål med julpynt i år, när vi ändå ska flytta blir det bara jobbigare att släpa med massor av julpynt. Så det är nästa år vi får köra fullt ut! Denna gång blev det lite enklare grejer, röda ljus, röda gardiner och lite fina julsnören hit och dit. 
 
På söndag åker jag upp till min kära familj och stannar där tills den 25:e och firar jul med släkten. Så då kan ni absolut inte förvänta er någon uppdatering! Men lite bilder ska jag se till att ta. ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback

Hem

Lever lyckligt mitt i Sörmland med sambo, katt och kamera på 58 kvm. Drömmer stort och tänker allt för mycket. Har en enorm kärlek till all sort inredning, pyssel och fotografering som går att tänka sig. Som tur går det hand i hand och vad passar då bättre än att sätta ihop allt i en blogg?

Kategorier

Arkiverat

Hemsida

Pinterest

Instagram