Soffbord

30.07.13
 
 
Här har ni mitt nya projekt. Ni får ursäkta mitt otroligt dåliga och otåliga photoshoppning ;) Ska få mitt gamla soffbord sålt så ska jag ersätta det med två av dessa i allafall. Har precis beställt hem kontaktplast i marmor och sprayfärg. Bordet är från Ikea och kostar 399 SEK, inte alls dyrt med andra ord! Problemet är väl att jag har 10 mil till närmsta Ikea men ska försöka flörta med mor och far som kommer hit om två veckor, så får de svänga förbi Ikea på vägen hit! ;-)
 
Inspirationen fick jag från denna

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback

Hem

Lever lyckligt mitt i Sörmland med sambo, katt och kamera på 58 kvm. Drömmer stort och tänker allt för mycket. Har en enorm kärlek till all sort inredning, pyssel och fotografering som går att tänka sig. Som tur går det hand i hand och vad passar då bättre än att sätta ihop allt i en blogg?

Kategorier

Arkiverat

Hemsida

Pinterest

Instagram