Tapetsnack

06.10.13
 
Här har ni några av mina tapetfavoriter, samtliga från ellos. Skulle verkligen vara så sjukt häfrigt att ha den betonginspirerande eller liknande i kök eller vardagsrum. Här har vi det negativa att bo i hyresrätt! Blir verkligen deprimerad att kolla runt i hall, vardagsrum och kök. Det är så sjukt tråkig miljö! I köket har vi en grotesk (enligt mig) fondvägg med bruna och silvriga cirklas. Bläh. I hall och vardagsrum är väggarna täckta med en mörk, mörk grå tapet och ljusgråa garderober i hallen. I Vardagsrummet har vi två groteska väggar som är egentligen baksidan av garderober/skåp som vi varken får måla eller tapetsera. Det är skruvar och hålar hit och dit som syns och hyresvärden vägrar göra nått åt det!! Så för tillfället ligger min största fokus på de väggarna. Men fantiserar lite om hur resten av lägenhetens väggar ska prydas...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback

Hem

Lever lyckligt mitt i Sörmland med sambo, katt och kamera på 58 kvm. Drömmer stort och tänker allt för mycket. Har en enorm kärlek till all sort inredning, pyssel och fotografering som går att tänka sig. Som tur går det hand i hand och vad passar då bättre än att sätta ihop allt i en blogg?

Kategorier

Arkiverat

Hemsida

Pinterest

Instagram