today today

12.10.13
Idag har föräldrarna varit här på besök och de åkte nyss iväg. Vi stack ut på en liten roadtrip till Vingåker Outlet där Iittala fanns (absolut största anledningen vi åkte dit!) och lite annat. Fanns så sjukt mycket fint. Meeeen köpte inget!! Eller okej, köpte bara en bricka, haha. Hade lite svårt att hålla mig. Och inte hann vi förbi bygghandeln som vi hade planerat. Jag får försöka hinna med det nästa vecka! Nu ska jag ta det lugnt hela kvällen tills imorgon då det väntas jobb.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback

Hem

Lever lyckligt mitt i Sörmland med sambo, katt och kamera på 58 kvm. Drömmer stort och tänker allt för mycket. Har en enorm kärlek till all sort inredning, pyssel och fotografering som går att tänka sig. Som tur går det hand i hand och vad passar då bättre än att sätta ihop allt i en blogg?

Kategorier

Arkiverat

Hemsida

Pinterest

Instagram