A place for sleep

09.09.13
tavlor Kandeeshop ⨈ bordslampa Ellos ⨈ tray DIY 
 
Vi har ett otroligt litet sovrum, men försöker göra det bästa av det hela! Kanske märks att jag fått en liten crush i färgen orange? Såväl som bloggen så har även sovrummet fått lite färg! Ska också införskaffa mig två sänglampor i samma färg som jag tittat på länge! Jag älskar också verkligen att vi har altan vid sovrummet, nu står den tom men det får bli ett projekt i vår. Fler bilder på sovrummet får ni se någon annan gång. Idag är jag ensam hela dagen då sambon reser ända ner till Skåne över dagen så nu står det storstädning på G!
 
ps. katten Siri älskar när jag fotograferar och helst vill hon vara framför linsen. Kanske syns på någon av bilderna? ;) Varje fotografering är numera en utmaning! ds.

Kommentarer
sandra

Din blogg är för bra! Läser den verkligen varje dag! You go girl

2013-09-09 , 19:02:17
http://tma.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback

Hem

Lever lyckligt mitt i Sörmland med sambo, katt och kamera på 58 kvm. Drömmer stort och tänker allt för mycket. Har en enorm kärlek till all sort inredning, pyssel och fotografering som går att tänka sig. Som tur går det hand i hand och vad passar då bättre än att sätta ihop allt i en blogg?

Kategorier

Arkiverat

Hemsida

Pinterest

Instagram